luni, 11 mai 2009

Statusuri pentru mess

Te-ai plictisit de acelasi status pe mess sau nu ai idee ce stastus sa-ti pui?
Uite aici o lista cu sugestii :D


* Incearca sa-i urezi unui detinut: “La Multi Ani!”
* Barbatii imbatranesc ca vinul. Femeile ca laptele!
* Orgasmul femeii este un analgezic puternic deoarece se secreta endorfine, deci durerile de cap nu sunt scuze bune de a nu face sex
* Casnicia tine o vesnicie, dar dureaza prea mult!
* Daca strangi de gat un strumf, ce culoare devine?
* Si Fat-Frumos crestea intr’o zi cat altii în 10… A murit la 7 ani…
* Femeia trebuie tinuta numai in puf. Puf o palma… puf un picior.
* oMU E inainte de toate!
* Statusul meu contine 10 cuvinte,55 litere,6 cifre si 3 semne de punctuatie!
* Am iesit campion mondial la Counter-Strike fara arme, munitie sau cutit.. Adversarii s-au predat.
* Mircea Badea moare de oftica ca nu e prieten cu mine
*Stiti de ce nu loveste un fulger de doua ori in acelasi loc? M-a lovit pe mine cand eram mic, iar acum fulgerul fuge de razbunarea mea.
*Nu exista lesbiene, ci numai fete care nu l-au cunoscut inca pe Argentin

1 comentarii:

Anonim spunea...

Tare asta cu Mircea Badea...
imi placi,o sa te citesc si am sa te recomand si la altii.Sa nu ma dezamagesti.:)

Trimiteți un comentariu

 
© Creion Digital