sâmbătă, 16 mai 2009

Dupa ziua mea

Te intrebi de ce nu am postat nimic ieri?
E simplu !
A fost ziua mea si nu am avut timp.
Sincer nu imi plac petrecerile mari, asa ca nu am invitat decat rudele, deci se poate spune ca sunt de moda veche si petrec in familie :P
In urma evenimentului festiv de ieri dupamiaza, tanarul Argentin in varsta de 19 ani domiciliat in Braila sa soldat cu una bucata skateboard zburator
Spun ca e zburator pentru ca in momentul in care fatza mea se indrepta spre pamant mi se parea o distanta atat de mare incat credeam ca zbor.
Evenimentul a fost sponsorizat de varul meu care sa decis ca la varsta de 22 e timpul sa scape de skate.
Ah si acum am 19 ani si pot in sfarsit sa stau afara pana la ora 10. Wohooo !!!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© Creion Digital