duminică, 17 mai 2009

Comunitatea Gay

Comunitatea gay din toata lumea se afla in plina expansiune.
De obicei adolescentii cad victime acestei "boli" deoarece la varsta de 14-16 ani ei inca nu stiu ce se intampla cu sexualitatea lor.
Unui baiat i se poate intampla sa nu ii placa o anumita fata sau ca unele fete sa il respinga si atunci incepe sa-si puna niste semne de intrebare si atunci se intreaba daca nu cumva e probabil sa fie gay.
Cel putin asa vad eu lucrurile.
Asa cred ca ajung majoritatea baietilor gay.
Eu recunosc ca am ceva cu ei
Nu ii suport, mi se pare absurd, imoral si impotriva firii umane ceea ce fac ei
Mi se pare normal ca unii baieti sa fie mai finuti si sa aiba trasaturi feminine dar asta nu inseamna ca trebuia sa si-o traga cu baietii
E pur si simplu absurd
Abia acum inteleg eu de ce nu mi-au placut niciodata desenele cu Pantera Roz
Pentru ca e cel mai gay desen !!!



Si inca ceva.
Termenul gay inseamna sa-ti placa o persoana de acelasi sex, deci termenul se poate folosi si pentru fete ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
© Creion Digital